• 1399/03/06 - 11:48
  • تعداد بازدید : 204
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم داروی دامی تاریخ گذشته در استان مرکزی معدوم سازی شد

رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۷۵۰ کیلوگرم داروی تاریخ گذشته دامی در جریان بازرسی از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش داروهای دامپزشکی این استان کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی، دکتر سید کمال سجادی افزود: این داروها در جریان بازدید از داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش داروهای دامپزشکی کشف و با تحویل به شرکت پسماند استان مرکزی و با رعایت مسائل بهداشتی معدوم سازی شد.

وی ادامه داد: در استان مرکزی ۳۲ داروخانه و هشت شرکت پخش دارو و واکسن فعال دامپزشکی وجود دارد که به صورت ماهانه توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

رییس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: ۱۳ گروه از بازرسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی این استان در سطح استان وظیفه بازرسی از داروخانه‌ها، شرکت‌های تولید و پخش داروی‌های دامپزشکی، درمانگاه‌ها، مراکز مایه کوبی و آزمایشگاه‌ها را بر عهده دارند.

سجادی خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی بازرسان اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از واحدهای تحت نظارت یک واحد داروخانه دامپزشکی این استان به دلیل نداشتن مسئول فنی و بهداشتی با دستور مقام قضایی به صورت موقت مهر و موم شد.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۱۵۱۲ (سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی) و یا شماره تلفن شبکه دامپزشکی شهرستان تماس حاصل کنند.

 

  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 252325
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه